niedziela, 8 grudnia, 2024
Strona głównaArtykuł sponsorowanyWeź udział w konkursie i zostań ambasadorem SEYSSO

Weź udział w konkursie i zostań ambasadorem SEYSSO

Nie bez powodu endorfiny nazywane są hormonami szczęścia. Odpowiadają za dobre samopoczucie i zadowolenie, a nasz organizm wytwarza je m.in. kiedy śmiejemy się. Program Zostań ambasadorem SEYSSO nie tylko promuje regularną higienę zębów i dziąseł, ale również dzieli się pozytywną energią przez codzienną praktykę i pielęgnację. Dowiedz się, jak wziąć udział w konkursie.

Akcja rozpoczęła się 20 kwietnia i trwa do końca czerwca. W tym okresie (20.04.-30.06.) kupując jedną z dostępnych szczoteczek sonicznych SEYSSO w drogeriach HEBE* należy zarejestrować paragon lub fakturę na stronie: https://seysso.pl/zostan-ambasadorem-seysso/ a także warto podzielić się codzienną pielęgnacją na Instagramie i pokazać, jak wraz z marką dbasz o uśmiech. Nie zapomnij o oznaczeniach: @seysso_official #smilematters, #smilepositive, #zostanambasadoremSEYSSO. 

Spośród zgłoszeń drugiego lipca marka wylosuje trzech laureatów, a informacja o wygranej zostanie przekazana drogą elektroniczną oraz na oficjalnym Instagramie brandu.

Poznaj markę i odkryj jej wartości 

SEYSSO jest polską marką, która istnieje na rynku już od 2015 roku. Jej założyciel, Wojciech Madej, lekarz stomatolog, dzięki praktyce zawodowej stworzył brand posiadający w ofercie profesjonalne urządzenia dopasowane do potrzeb konsumentów. W asortymencie SEYSSO znajdują się zaawansowane technologicznie szczoteczki soniczne do zębów, a także inne urządzenia do higieny i pielęgnacji jamy ustnej. Dla marki niezwykle ważne są edukacja i budowanie relacji z klientami, a także zdobywanie zaufania odbiorców. Każdy produkt jest starannie zaprojektowany i dopracowany w najmniejszym szczególe, aby zapewnić maksymalną precyzję oraz satysfakcję użytkowania. Dzięki temu produkty SEYSSO zostały docenione nie tylko przez klientów, ale zdobyły również prestiżowe nagrody.

Marka obserwuje branżę stomatologiczną oraz beauty, a także śledzi, jak zmieniają się potrzeby konsumentów. Zamiast ulegać chwilowym trendom, projektuje ponadczasowe, uniwersalne urządzenia do codziennej pielęgnacji jamy ustnej, które pomagają zapewnić skuteczną ochronę zębów i dziąseł każdego dnia. Poza edukacją, marka tworzy przestrzeń do dyskusji o uśmiechu i uważnej pielęgnacji. Kampania Smile Positive, prezentując pracowników marki, w myśl piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech, udowadnia, że każdy uśmiech jest piękny dzięki swoim indywidualnym cechom, ale przede wszystkim, właśnie dlatego, że jest zdrowy. SEYSSO nie tylko promuje codzienną profilaktykę i higienę jamy ustnej, ale również zachęca, aby dzielić się uśmiechem z innymi.

Program ambasadorski

Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalna sesja zdjęciowa, która zostanie opublikowana na łamach magazynu ELLE. Po sesji zdjęciowej odbędzie się kolacja z zespołem marki, w tym z założycielem SEYSSO Wojciechem Madejem oraz brand managerem Dorotą Kowalewską.

Ambasadorzy będą mogli również uczestniczyć w eventach i wydarzeniach organizowanych przez brand. 

Partnerem konkursu jest marka do pielęgnacji skóry głowy i włosów K18, także dostępna w drogeriach Hebe, która nie tylko przygotuje specjalne zestawy pielęgnacyjne dla zwycięzców, ale również zadba o zdrowe i pełne blasku włosy na sesji zdjęciowej.

*Akcja nie obejmuje modelu SEYSSO Baby Penguin

Laura
Laura
Kocha modę i urodowe nowinki. Jest mistrzynią wyprzedaży. Doskonale wie, gdzie upolować hity sezonu w cenach, które cieszą oczy. W modzie ceni sobie klasyczną elegancję połączoną z ekstrawaganckim luzem. Uwielbia oversize’owe swetry, ale czasem wskoczy też w klasyczną małą czarną. Jej miłością są torebki marki Furla. Wie wszystko o konturowaniu twarzy i niedrogich podkładach. Stale testuje nowości. Kocha też gotować i piec.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
- Reklama -

NAJBARDZIEJ POPULARNE

Podróże
Moda
NajLajf
Kuchnia
Dom